1 Mayıs 2012

annea


Bilgisayarın başında oturmuş lüzumsuz işlerle uğraşırken, içerden aneea annea annea şeklinde gelen sesle, uyuduğu odaya koştum. Uykusunda sayıklıyormuş meğerse. Terlemiş, saçları yapışmış ensesine. Uzandım yanına. Gözlerini açtı ama beni görmedi. Sarılıp sıkıştırıp öpesim geldi. Kıyamadım. Uyanmasın şimdi. Nasıl da güzel kokuyor. Zaten evde her yer her şey Bora kokuyor. Saçım başım, atletim, yastığım, hatta koltuklardan  havlulara kadar her şey. 1 Mayıs münasebetiyle işe gitmeyip hafta içi hafta içi salondaki koltukta şekerleme yapma fırsatını kaçırmayan babasının üzerini de Borabaz kokan yorganla örttüm. İki adamım da uyumaktalar mışıl mışıl. Şimdi en iyisi bir bardak earl grey, yanında da bir türlü başlayamadığım imkansızın şarkısı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...